Nehezen követed nyomon a kommunikációt ügyfeleiddel?

Jövőtálló ügyfélszolgálati megoldás

Többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás egy rendszerben. Ezáltal az ügyintézés gyorsabbá és egyszerűbbé válik.

A beérkező ügyek több, külön-külön testreszabott csatornán is beérkezhetnek: email, chat, webform, telefon, facebook messenger, egyéb social media csatornák.

Nincs teljes ügyfélképed?

Ügyfélkép 360°

A Salesforce kiemelkedő funkcionalitása a Customer 360, aminek segítségével az eladástól egészen az ügyfélszolgálati interakciókig az ügyfél teljes életútját végigkövetheted egy rendszerben. Minden ehhez köthető adat könnyen elérhető, megosztható és riportolható, hogy a terveidnek legmegfelelőbben tarthasd ügyfeleiddel a kapcsolatot.

 

Sok időbe telik értelmezhető riportok előállítása?

Átlátható kimutatások

A Salesforce reporting és dashboard funkciói lehetővé teszik a kimutatások széleskörű használatát és vizuális megjelenítését.

Az ügyfélszolgálati kimutatások teljes lefedést kínálnak, hiszen szűrhetünk a rendszer felhasználójára és tevékenységeire, ügyeire, a megkeresések típusaira, valamint a különböző csatornákon melyekről az interakció érkezett. Ezeket, valós idejű adatokat látva,  dashboardon követhetjük .